По-перше, хотілося б сказати кілька слів про самий Пітера. Він розповів усім. Що почав свій шлях у флористиці з 14 років, підробляючи у флористичному магазинчику свого дядька по святам і вихідним, виконуючи саму складну роботу з очищення квітів і підготовці для створення букетів і наступної продажу. Він пізнавав нові квіти, занурював у цю атмосферу. Пітеру усе більше подобалося займатися настільки непростою справою. Спочатку він подумував стати ландшафтним дизайнерів і займатися облаштованістю садів, але флористика його захопила настільки, що він зробив і успішно закінчив навчання на майстра флористики в 2004 році й продовжує займатися флористичним дизайном. В 2002 він був чемпіоном Європи у Квітковому дизайні.
Але нічого так краще не може розповісти про Пітера, як його роботи, дуже легені, ідеально підібрані по колірній гамі. Кожна робота унікальна тим, що, як би багато видів квітів Пітер не поєднував у своєму шедеврі, кожна квітка виділяється й прекрасно видний, не гублячись у загальному різноманітті.
Потрібно відзначити, що особлива увага Пітер приділив букетам на каркасах з натуральних матеріалів. Відомий флорист використовував в основі каркасів шпонову стружку, нитки з нанизаними на них висушеними банановими листами, які додавали футуристичності й фантастичної нереальності композиціям. Каркаси з гілок і натуральних матеріалів, уміло з'єднаних за допомогою дроту, моментально оживали в руках Пітера, який натхненно наповнював їх ретельно відібраними по кольору, формі й фактурі квітами.
Не можемо не сказати, що Пітер віддає перевагу натуральним матеріалам. За його словами, він дуже любить працювати із сезонними квітами й травами. У своїх численних композиціях, створених під час демонстрацій, незмінне місце займали сухоцвіти, які додавали неймовірної легкості й легкості.
У ході майстер-класів ми познайомилися з новою технікою використання берграса, а також побачили, як можна особливим способом використовувати аркуш аспідістри. Разючим виявилося використання стебел гіпсофіли, як основу для композицій.
Слід помітити, що Пітер не любить перевантажувати букет зайвою зеленню, широко використовуючи берграс і листи аспідістри. Не змогли ми залишити без уваги і його любов до стрілиції й кущовим хризантемам різних відтінків, які він з більшим умінням використовує, як основу своїх композицій.
Особливо вразила композиція, на яку Пітера надихнула робота Ван Гога з його знаменитими «Соняшниками». Квітучі галузі, у комбінації із солідаго, дельфініуму й соняшників точно передали настрій автора й моментально перенесли нас в епоху всесвітньо відомого художника.
Ми дуже прагли поділитися тем особливим настроєм і вишуканим післясмаком, що залишилися від причетності до флористики високого рівня.
З величезною вдячністю Пітеру ван дер Слюсу,
Творча команда «Flower Avenue»!